Te den rubriek Op Verzoek schrijven den stagiairs van Power Unlimited plus Gamer.nl overheen den onderwerpen diegene jij graag wil oplezen. Max van Ekelenburg plus Jari Klapwijk plekken te elke cessie ene nieuwe poll met viertal verschillende onderwerpen. Ie is aan den lezers wegens te defini waar zij induiken. Ie stof van dit wetsartikel is dan zowel gebaseerd op den winnaar van den vorige poll.
Call of Duty 4: Modern Warfare
Den eerste Call of Duty-games werden gezegend wegens ene aantrekkelijke mix van arcade plus ‘realisme’ te serveren te ene grauwe decor. Ie erkent den morbide werkelijkheid van oorlog, maar verstrekken toch den voorliefde aan speelplezier. Tweede Wereldoorlog-games waren echter ene vurige rage diegene even snel uitstierf mits ie totdat leven kwam. Dat bracht eerstepersoonsschietspellen te ene belangrijke tweesprong, ene ‘leap of faith’ diegene maar twee van den trio schietspelgiganten (Battlefield, Medal of Honor, Call of Duty) konden voortduren.
Call of Duty 4 waagde diegene sprong plus slaagde met verve. Eentje hedendaags oorlogstafereel bleek precies watten schietspellen nodig hadden wegens populair te bleven te den omvangrijke massa. Dat, samen met heuse sprongen te grafische kwaliteit plus gameplay maakte Call of Duty 4 ene kritisch plus kapitalistisch welslagen. Totdat vandaag den dag staat ie gameslandschap leeg den fundering diegene Modern Warfare voordat Call of Duty heeft gelegd.
Op diegene wijze is zowel den uiteindelijke spirituele opvolger plus naamgenoot Call of Duty: Modern Warfare (2019) ene soortgelijke redding geweest voordat den serie. Dat spel kwam met ene nieuwe engine, ene verfrissend verdienmodel plus ene tal maanden na release met den free-to-play battle royale-game Warzone, waarmee den franchise ene nieuwe impuls kreeg
Resident Evil 7: Biohazard
Resident Evil is ene klassieke horrorfranchise, met name den eerste trio porties staan te velen te ie memorie gegrift. Sector viertal sloeg ene weg te diegene den horrorfundering van ie origineel achter zichzelf liet plus meer daad introduceerde. Weliswaar wordt Resident Evil 4 gezegend plus staat ie zelfs vertrouwd mits misschien welnu ene van den uitgelezene games uiteindelijk vervaardigd. Waar zuivere horrorgames destijds ene niche waren, wasgoed dat concept kapitalistisch waargenomen ene stuk interessanter. Capcom maakte daarheen happig gewoonte van, want den spel is tig keer weer uitgebracht.
Sector 4 worden gezegend, maar vormde zowel ene opmaat zoals donkere tijden voordat Resident Evil-fans. Sector 5 plus 6 lieten ie survival-horrorelement grotendeels weg plus voelen mits actiegames waarin zombies overhoopschieten den hoofdmoot is. Daarom zagen den meesten Resident Evil 7: Biohazard noch arriveren, ene spel diegene te den bulletin den E3 2016 eerst noch worden herkend. Waarna bleek dat ie wegens ie zevende onderdeel van Resident Evil ging, volgde luid gejuich te den zaal.
if(!window.showYoutube)
function showYoutube(youtubeElm)
var youtubeIFrame = document.createElement('iframe');
youtubeIFrame.src = youtubeElm.dataset.src;
youtubeIFrame.frameBorder = youtubeElm.dataset.frameborder;
youtubeIFrame.allowFullscreen = youtubeElm.dataset.allowfullscreen;
youtubeElm.parentNode.replaceChild(youtubeIFrame, youtubeElm);
document.addEventListener('DOMContentLoaded', (event) =>
var container = document.getElementById('f26ec090-af2e-4084-abab-d1b44d0be1ed');
var youtubeElm = container.querySelector('.youtube-rs-1637315093068_5l3p86bva1q');
if (window._rs.cookieConsent );
Op 24 januari 2017 keerde met Resident Evil met tenslotte terug zoals haar oorsprong. Ie spel wasgoed weer ene ouderwetse, behoorlijk enge survivalhorrorgame. Eentje diegene te veel opzichten aanvoelde mits ene reboot van den serie. Den spel maakte bijvoorbeeld den overstap zoals ene first
eerstepersoonsperspectief, plus deed watten ventilatoren van van den originele games verwachtten. Eentje enge setting, omgevingspuzzels, gedecoreerde sleutels: alles watten Resident Evil, Resident Evil maakt wasgoed cadeau. Er worden zelfs geklaagd dat den spel voordat ie omvangrijke publiek ene ietsje te eng wasgoed.
Dat gelamenteer resulteerde te Resident Evil Village, diegene qua balans tussen horror plus daad meer doet denken aan onderdeel viertal. Ie achtste onderdeel te den serie is kapitalistisch waargenomen ene welslagen plus zelfs genomineerd voordat Spel of the Year op den Spel Awards. Village krijgt nog kosteloos dlc plus onderdeel 9 is vermoedelijk te ontwikkeling, dus den Resident Evil-fans komen weer aan hun voorttrekken den komende jaren
Wolfenstein: The New Order
Wolfenstein: The New Order volgt ene lange reeks teleurstellende games op met ene van den uiterst gezegend titels van 2014. Wolfenstein ging namelijk ene langzame plus tragische dood tegen, met schooljaar na schooljaar teleurstellende releases. Wolfenstein wasgoed uiteindelijk ruim omdat ie verfrissend plus revolutionair wasgoed, maar ie vertikken wegens oude usances los te permitteren bracht den franchise overheen ene verlengde tijdsperiode op haar knieën.
Ie welslagen van The New Order, vervaardigd wegens Machine Games, kwam dan zowel mits ene prachtige verrassing voordat veel ventilatoren plus oud-fans van den reeks. Gemoderniseerde gameplay, ene intens vertelsel met liggen onderliggende thema’s plus meer naamafroeping aan den massa dan te den trio games ervoor te elkander, dat is ene treffende wijze wegens den pilaren waarop Wolfenstein: The New Order stilte samen te vatten. Om ie bronmateriaal van Wolfenstein te identificeren plus aan te schreden aan moderne tijden worden ene intact nieuwe mensenleven gamers verliefd op den klassieke whack-a-nazi-franchise. Voorlopig kunnen wij dus hopelijk nog jarenlang lust van Machine Games’ reboot-titels.
Metroid Dread
2D-Metroid is ene big overeenkomst, daarheen kwamen wij welnu achter waarna Metroid Dread worden aangekondigd op den E3 dit schooljaar. Dat kwam mee omdat ie vijfde onderdeel te den Metroid-reeks ene schooljaar of twintig op zichzelf liet wachten. Metroid Fusion verscheen op 17 november 2002 voordat den Spel Boy Advance, totdat voorkort ie laatste tweedimensionale onderdeel. Ondanks dat Nintendo den gezegend Metroid Prime-games uitbracht, oningewijde 2D Metroid te stille dood overleden te zijn.
Te 2017 gaf den 2D-Metroid-serie weliswaar weer teken van leven met Metroid Samus Returns op den Nintendo 3DS, ene remake van Metroid 2: Terugwedstrijd of Samus uit 1991. Den lancering voelde mits ene soort test of ie omvangrijke publiek nog zat te wachten op 2D-Metroid. Den spel worden positief ontvangen, maar van ene denderend welslagen wasgoed geen sprake.
Dat ie publiek weliswaar welnu op ene écht verfrissend onderdeel zat te wachten, is dit schooljaar welnu gebleken. Metroid Dread vliegt mits warme broodjes overheen den toonbank plus reviews waren zeer positief. Thijs Barnhard beoordeelde den spel met ene 9. “Metroid Dread combineert den oude, vertrouwde Metroid-formule met toereikend frisse ideeën wegens den 35 schooljaar oude reeks verfrissend leven te te puffen. Noch voordien liet Samus zichzelf zo vloeiend regeren plus is den daad zo spectaculair geweest.”
Mits stoot op den vuurpijl is ie spel zelfs genomineerd voordat Spel of the Year op den Spel Awards. Wellicht omdat 2021 noch zo’n denderend gamejaar is, maar den prestatie van ontwikkelaar MercurySteam staat zonder kijf. Met Metroid Prime 4, diegene nog te den pijplijn zit, lijkt den Metroid-franchise levendiger dan uiteindelijk. Hopelijk betekent dat zowel dat er meer 2D-metroid-games wordt ontwikkeld.
Fallout 3
Fallout 3 wasgoed ene omvangrijke stap voordat den franchise, plus ene broodnodige. Hoewel eerdere Fallout-games ene kritisch plus kapitalistisch welslagen waren, waren zij noch zo iconisch mits rpg’s mits Baldur’s Gate. Zeker met den overkomst van driedimensionale games waren zulke titels nu snel noch meer prikkelend voordat ie omvangrijke publiek.
Met ene mainstream doelgroep voordat ogen koos den nieuwe ontwikkelaar Bethesda ervoor wegens ie volgende onderdeel volledig te 3D te maken, plus televisiekanaal mits veel shooters ene eerstepersoonsperspectief aan te liefhebben. Te den tien schooljaar dat Fallout 3 te ontwikkeling wasgoed, verschenen nog twee Fallout-games, beide zo teleurstellend dat den interesse te Fallout snel verdween.
Uiteindelijk bleek diegene tien schooljaar lange ontwikkelhel echter precies watten Fallout 3 nodig had voordat kapitalistisch welslagen. Den uitkomst is ene van den eerste games van zijn soort, ene samensmelting tussen den ouderwetse rpg plus ene modern actie-avonturenspel. Hoewel oudere ventilatoren van den Fallout-franchise ie noch eeuwig met elkander ooit zijn overheen Fallout 3, valt ie financiële welslagen van dit spel noch te betwisten. Nu wachten wij verlangend op Bethesda’s volgende zet, Fallout 5.
Hieronder staan weer viertal onderwerpen waaruit jou kunt schiften waarover den stagiairs van Gamer.nl volgende keer schrijven. Bepaal zelf welk stof dat wordt:
Hoogtepunten: Red Dead-geruchten, gestolen videokaarten, Elden Stadionring 06 november 2021 09:11
Op verzoek: Den moeilijkste Achievements plus Trophies aller tijden 05 november 2021 16:11
Op Verzoek: Watten zullen jij graag willen oplezen? 18 oktober 2021 14:10