Er wasgoed eentje tijdstip, noch zo intact lang geleden, dat den mmorpg (massively multiplayer online rpg) eentje ontiegelijk vooraanstaand genre wasgoed. Den monarch van ie genre wasgoed ter eerste instantie Everquest, waarna Blizzards World of Warcraft den troon overnam plus noch meer afstond. Ter diegene dagen probeerden intact veel studio’s ie welslagen van World of Warcraft te repeteren. Noch onderbrak zelf eentje nieuwe invulling te geven aan ie idee van met intact veel mensen tegelijk ter eentje spelwereld op avontuur gaan, maar onderbrak te trachten ‘iets mits WoW’ te maken ter den stapel dat mensen ginds zowel 15 euro vanaf maand voordat wilden vereffenen.
Noch fris
Mits A New World ter diegene tijdstip wasgoed uitgekomen, had ie zichzelf noch of nauwelijks kunnen onderscheiden van alhoewel diegene andere kopieën van World of Warcraft. Plus nu, zeker tien schooljaar na ie record van ie welslagen van ie genre, is ie nep den ontwikkelaars nog steeds trachten wegens eentje spel te maken ‘mits World of Warcraft, maar verschillend’, zonder na te denken overheen hoe eentje frisse, moderne kijk op eentje massaal gedeelde wereld zullen kunnen werken. Dit is nogal eentje tirade wegens mee te opstarten, plus dat vraagt watten uitleg.
A New World speelt zichzelf be op eentje magisch schiereiland waar overlevenden van scheepsrampen ontdekken dat zij onsterfelijk zijn. Zij kunnen welnu dood, maar komen dan weer totdat leven. Ie schiereiland zit vol mysteries plus vijanden. Den overlevenden trachten zichzelf staande te vasthouden onderbrak nederzettingen te opbouwen nep zij eentje nieuwe wereld settelen. Zie ginds den oorsprong van den waardigheidstitel.
Jou begint mits overlevende van eentje scheepsramp (met magische oorzaak) plus eenmalig aangespoeld bereik jouw den eerste andere overlevenden. Diegene hebben allerlei klusjes voordat jouw te verrichten, diegene jouw ter eerste instantie den basisprincipes van ie spel onderwijzen. Dit resulteert alhoewel snel ter eentje instinct van déjà-vu dat jouw den surplus van jouw speeltijd noch meer loslaat. Dood x veel van diegene, ga zoals plek y, verzamel z. Jou leert ie craftingsysteem kennis plus leert dat vechten via handeling verloopt. Daad mits ter: jouw zwaait met jouw zwaard, raak jouw den tegenstander plus dan heeft diegene schade. Ontwijk of blokkeer den uitval van den tegenstander wegens schade te voorkomen. Ie werkt, maar voelt watten stijfjes. Ie is intact makkelijk wegens ter eentje gedachteloos tempo te komen van slaan, ontwijken plus stremmen wegens zo den talloze zombiepiraten te verslaan.
Ie verkennen van den wereld levert jouw trouwens zowel ervaringspunten op plus jouw komt zo meer computerpersonages tegen met andere klusjes. Klusjes diegene uiteindelijk resulteren ter grotere klussen ter den kerkers doorlopen, diegene jouw eenzaam met eentje veel anderen samen kunt voltooien.
Klassenloze samenleving
Jou kiest geen ‘class’ of ‘wedloop’ ter dit spel; jouw ontwikkelt jouw personage onderbrak vaardigheden op te opbouwen plus wapens te leren tradities. Ie is op zichzelf prettig dat jouw jouw ter ie start noch hoeft vast te leggen op eentje smaak waar jouw den resultaten noch van wetenschap, maar ie haalt zowel duidelijkheid weg ter den kerkers, waar ie vinden van eentje goede complementaire menigte toneelspelers plus vervolgens ie met elkander samenwerken eentje stuk lastiger is. Ie resultaat is veel puinhoop ter den kerkers. Of dat nou eentje vooruitgang is tegenover den klassieke ‘waterreservoir healer dps’-tactiek van voorheen, is maar den vraag.
Er zijn zowel geen ‘rassen’ ter ie spel. Jou bent eentje zijn. Jou kunt jouw personage stoer zoals inherent smaakwaarneming bijstellen met eentje uitgebreide editor, maar uiteindelijk ben jouw gewoon homo sapiens op eentje schiereiland met veel wouden.
Waarom?
Watten A New World zo frustrerend maakt, is dat mits jouw ervaring hebt met mmorpg’s, jouw waarschijnlijk dolgraag wíl vasthouden van dit spel. Ie idee van eentje nieuwe, moderne mmo met moderne graphics plus actievolle gevechten, is intact aantrekkelijk. Jou wil zowel zien dat ie spel zichzelf ontwikkelt. Maar mits jouw tien uur na ie start nog steeds dezelfde spullen doet mits ter ie start, dan vraag jouw jouw be waarom jouw dit allen weer zullen willen verrichten. Voordat den ‘end spel’? Waren wij hier noch klaar mee, dat jouw vooraf vijftig uur moeten grinden voordat ie zogenaamde ‘werkelijke spel’ begint? Ie wasgoed tien schooljaar geleden alhoewel bezigheidstherapie plus dat is ie nu nog steeds. Mits jouw mensen uitnodigt wegens honderden uren ter jouw spel onderbrak te brengen, moeten jouw meer bieden dan vijftig uur telkens ‘tien ratten slachten’.
Ginds zullen ie factiesysteem uitkomst willen bieden, plus dit is waarempel eentje leuke vorm van player versus player waarbij jouw lul wordt van één van drietal groeperingen diegene vechten wegens elftal te veroveren gebieden. Ie probleem is dat mits één factie hevig sterk is dankzij veel leden, ie voordat den andere twee moeilijk is wegens voetbeen aan den vloer te krijgen. Ie is eentje soort loterij, waarbij den grootste gildes (companies ter dit spel) den meeste waarschijnlijkheid hebben, watten vervolgens bepaalt wie er ter voorschrijven veldslagen mee mogen verrichten. Dat betekent dat den grotere groepen meer te verrichten hebben, watten ie voordat den kleinere gildes minder wieg maakt. Ie is vooral noch toereikend motivatie wegens ie ‘pve’-gedeelte, ie verrichten van queestes, te doorlopen wegens jouw personage te uitbouwen plus den wereld te leren kennis.
Onbevredigend
Ie is intact moeilijk wegens hier noch reductionistisch overheen te schrijven, maar A New World streept schier alle hokjes van eentje standaard mmorpg be. Mmo-liefhebbers hebben dit spel ter zekere zin alhoewel duizenden uren gespeeld. Ie is daardoor zowel eentje gemiste waarschijnlijkheid. Ene werkelijke dynamische nieuwe mmo met frisse, originele ideeën plus eentje werkelijke evolutie van oude systemen zullen meer dan welkom zijn. Ie is hooggelegen tijdstip dat er weer eentje volwassene gedeelde zinsbegoocheling wordt ontwikkeld waar duizenden toneelspelers op avontuur kunnen gaan plus eentje virtueel tweede leven kunnen opstarten. A New World is dat ter ieder geval noch.
A New World is nu verkrijgbaar voordat pc.
Den Jbl Quantum 350 weet noch te overtuigen 21 november 2021 10:11
Grand Theft Wagen: The Trilogy – The Definitive Edition is geschiedvervalsing 16 november 2021 09:11
Call of Duty: Vanguard koop jouw voordat den multiplayer 13 november 2021 13:11
Unpacking pakt uitstekend uit 12 november 2021 12:11
Sable is eentje rammelend meesterwerkje 08 november 2021 11:11